تغافل پسندیده

ساخت وبلاگ
وقتی شما و کارکنان تان به سمت اهدافی که تعیین کرده اید، حرکت می کنید، ضروری است که به طور مداوم پیشرفت خودتان را پایش کنید وآن را به افرادی که باید در جریان باشند، اطلاع بدهید. پایش به شما دیدی می دهد که برای اهداف کارها و انسجام بخشی به فعالیت ها نیاز دارید. در ضمن با کمک آن میتوانید معیارهای تحقق اهداف را پیگیری کنید و با کمک آن تغییرات لازم را به اطلاع کسانی برسانید که در راستای هدف کار کنند. برای این کار باید کارهای زیر را انجام بدهید. پیشرفت اهداف را به اطلاع افراد برسانید. اقدام های لازم و منابع مورد نیاز رابررسی کنید. در مراحل زمانی مختلف پیشرفت کارها را بررسی نمایید.در زمان های لازم،زم تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : پایش,کنترل,پیشرفت, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 151 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

ایها الناس ان ربکم واحد و ان اباکم واحد کلکم لادم و آدم من تراب- ان اکرمکم عندالله اتقاقکم و لیس لعربی علی عجمی فضل الا بالتقوی

ای مردم! خدای شما یکی است، پدر شما یکی است، همه شما از آدم و آدم از خاک است.محترم ترین شما نزد پروردگار پرهیز کارترین شما است، و عرب را به عجم برتری و امتیازی نیست مگر به تقوا ". پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)"

منبع: تحف العقول۳۴

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : حقوق,بشر,اسلامی,کرامت,انسانی, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 177 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

سطح تحصیلات حوزوی در چهار سطح به شرح ذیل می باشد. الف-(سطح یک)افرادی که موفق به اتمام لمعتین و اصول هم پایه شده یا می شوند. ب-(سطح ۲) افرادی که رسائل و مکاسب را به اتمام رسانده یا می رسانند. ج-(سطح ۳) افرادی که موفق به اتمام کفایتین شده یا می شوند در صورتی که یک رساله علمی که از جانب هیأت داوران در حوزه علمیه تایید شده است را ارائه می نمایند. د-(سطح ۴) افرادی که دوره خارج فقه و اصول را به مدت ٦سال در حوزه علمیه گذرانده و یک رساله علمی را که از جانب هیأت داوران در حوزه علمیه تایید شده است ارائه می نمایند. منبع: فرهنگ واره حقوقی قوانین ومقررات استخدامی نوشته ناصر ناجی .ص۵۷۸ تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : سطح,تحصیلات,حوزوی, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 157 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

پست سازمانی عبارت است از جایگاهی که در ساختار سازمانی دستگاههای اجرایی برای انجام وظایف و مسئولیت های مشخص(ثابت و موقت) پیش بینی و برای تصدی یک کارمند در نظر گرفته می شود. پست های ثابت صرفا برای مشاغل حاکمیتی که جنبه استمرار دارد ایجاد خواهد شد.

منبع : فرهنگ واره حقوقی قوانین و مقررات اداری و استخدامی،جلد اول.ص۲۲٦

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : تعریف,پست,سازمانی, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 151 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

هریک از پودمان ها مهارت خاصی را ایجاد می کند و در عین حال در کنار سایر پودمان ها منجر به ایجاد یک مهارت جدید و جامع می گردد. د- دوره های آموزشی مدیران: آموزش هایی که به منظور ایجاد و افزایش مهارت های فنی، رفتاری و ادراکی مدیران در نظام جامع آموزش مدیران کشور پیش بینی شده است.ه- آموزش های کوتاه مدت: آموزش هایی که مدت آن کمتر از یک سال آموزشی است و برای آماده کردن فرد جهت انجام بهتر وظایف و یا ایفای نقش های جدید ارایه می گردد. و- آموزش های بلند مدت: آموزشهایی است که مدت آن بیشتر از یکسال آموزشی است و برای افزایش دانش و مهارت های فرد جهت ایفای نقش های جدید ارایه می گردد. آموزش های بلند مدت ممکن ا تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : دوره,های,آموزش,کارکنان,دولت, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 142 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

لا تَقُل٘ ما لا تَع٘لَمُ بَل٘ لا تَقُل٘ کُلَّ ما تَع٘لَمُ فَإنَّ اللهَ فَرَضَ عَلَی جَوارِحِکَ کُلِّها فَرائِضَ یَح٘تَجُّ بِها عَلَیکَ یَو مَ القِیامَهِ. الامام علی علیه السلام.نهج البلاغه حکمت ۳۸۲.

چیزی را که نمی دانی مگو، و بلکه تمام آنچه را هم که می دانی مگو، زیرا خداوند بر اندام های تو احکامی را واجب کرده که روز قیامت به آن ها بر تو حجت می آورد.

روز خبرنگار را به تمامی تلاش گران عرصه اطلاع رسانی، خبر و رسانه تبریک می گویم.

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : روز,خبرنگار, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 139 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

ألا اُخبِرُکُم عَنِ الأجوَدِ،اللهُ الأجوَدُالأجوَدُ...و رَجُل جادَ بِنَفسِهِ لله حتّی یُقتَل.پیامبر اکرم(ص) الترغیب والترهیب ۱۱۹/۱.

آیا شما را از سخاوتمندترین سخاوتمندان آگاه نکنم؟ سخاوتمندترین سخاوتمندان، خداوند است... و[نیز[ مردی که جان خود را برای خداوند ببخشد تا [در راه خدا] شهیدشود.

این روز مصادف است با شهادت امیر خلبان حسین لشکری باسابقه ترین آزاده ایرانی با هیجده سال اسارت (۱۳۸۸)  یاد و خاطره اوگرامی باد.

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : شهادت, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 145 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

 1 - خامنه ایی ، علی ،رهبر جمهوری اسلامی ایران (1392). برای مدیران . تهران : انتشارات سروش 2- طوسی، محمد علی . پرداختچی ، محمد حسن . مهدویان ، اکبر. بیان ،حسام الدین . علوی، امین الله.(1368)دوره مدیریت میانی . بوشهر:  استانداری مرکز مدیریت دولتی . 3 - رضائیان ،علی (1379) مبانی سازمان و مدیریت ، تهران :سمت 4- نبوی ،محمد حسن (1394. مدیریت اسلامی ،قم : ناشر موسسه بوستان کتاب 5- فصلنامه تحول ادری ،(1382)ترجمان معاونت توسع مدیریت و سرمایه انسانی شماره 41 تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : فراگرد,مدیریت,منابع,انسانی, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 155 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

وَلَیَن٘صُرَنَّ اللهُ مَن٘ یَن٘صُرُهُ إنَّ اللهَ لَقوِیُّ عَزِیزُ.الحج.۴۰

وقطعا خدا به کسی که [دین[ او را یاری می کند یاری می دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست ناپذیر است.

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : یاری,خداوند, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 135 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44

جالِس٘ أه٘لَ ال٘وَرَعِ وال٘حِک٘مَهِ و أَک٘ثِر٘ مُناقَشَتَهُم٘ فَإنَّکَ إن٘ کُنتَ جاهِلاً عَلَّمُوکَ و إن٘ کُنتَ عالمِاً از٘دَد٘تَ عِل٘ماً."امام علی علیه السلام.غررالحکم۳۴۰"

با اهل پرهیز و حکمت، همنشینی کن و با آن ها بسیار گفتگو کن که اگر نادان باشی، به تو بیاموزند و اگر دانا باشی، به دانشت بیفزایی.

تغافل پسندیده...
ما را در سایت تغافل پسندیده دنبال می کنید

برچسب : همنشینی,خوب, نویسنده : enyazemrooza بازدید : 147 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:44